• لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نت فروش جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس roknafza1@gmail.com ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان نت فروش امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

  • بسته خود را به آدرس مندرج در صفحه تماس با ما ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، نت فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه نت فروش است.

  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس roknafza1@gmail.com ارسال فرمایید.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروش نت فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
فهرست
ورود / عضویت

اطلاعات شخصی شما نزد ما نگهداری میشود و به هیچ عنوان سوءاستفاده نخواهد شد.
سیاست حفظ حریم خصوصی.

سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0
برای مخفی کردن نوار مقایسه خارج از نوار کلیک کنید
مقایسه